Retourinformatie

Als je niet tevreden bent, zijn wij dat ook niet. Daarom mag je je product tot 28 dagen na ontvangst terugsturen. Wij verzoeken je om binnen 14 dagen na levering je retouraanvraag in te dienen. Hierna heb je dus nog 14dagen de tijd om je pakketje terug te sturen. 

Voorwaarden voor retour

  • Kopers zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten van retourneringen. Wanneer het item niet in oorspronkelijke staat teruggestuurd wordt, is de koper verantwoordelijk voor de vermindering in waarde.
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Uitzonderingen van retourneren
Wij nemen producten niet retour indien:
• Producten die door Handmade Party Gifts tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant, zoals ontwerpen speciaal op verzoek van de klant gemaakt.
• Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn, bv traktatie of stickers met daarin namen verwerkt

Stappen

  1. Meld je retour binnen 14 dagen aan in het formulier hiernaast.
  2. Verstuur het pakket naar:
    Handmade Party Gifts
    Emmastraat 3
    3291BH Strijen
    Nederland
  3. Zodra we je retour hebben ontvangen, ontvang je z.s.m. (maar binnen 14 dagen) een volledige terugbetaling van de bestelling.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@handmadepartygifts.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Retouraanvraag