Veelgestelde vragen FAQ

Heb je een vraag? Kijk dan eerst tussen de veelgestelde vragen. Scheelt voor jou en ons een hoop tijd :-) 

 

Kan ik de bestelling ook ophalen?

Jazeker, de bestelling kan opgehaald worden in Strijen. Kies dan bij de bestelling bij verzending voor ophalen in Strijen. Verzenden kan uiteraard ook. Wij verzenden enkel met Post NL (dus geen DHL etc.)

 

Wat is de levertijd?

Bijna alle bestellingen worden speciaal op maat gemaakt. Handmade Party Gifts is ontstaan uit hobby en doen wij naast onze baan. Daarom hanteren wij een levertijd van 1 à 2 weken (Onze ervaring is dat het vaak binnen een paar werkdagen al verzonden kan worden) De levertijd van de brandblusserlampen/jerrycans kan wat langer oplopen. Dit alles is afhankelijk van de grootte van de bestelling, het aantal bestellingen en de periode. (vakantie en feestdagen)

Mocht je de bestelling snel nodig hebben, neem dan even contact met ons op. Dan kijken wij wat er mogelijk is.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer, zodat je de bestelling kunt volgen.

 

Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/afleveradres. Wil je een persoonlijke boodschap achterlaten? Noteer de persoonlijke boodschap in het veld 'opmerking', dan zorgen wij dat de boodschap bij het cadeau verzonden wordt. 

 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. 
Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevestiging mailen.

Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt.

 

Ontevreden of een klacht?
Ben je ergens niet tevreden over? Al doen we nog zo ons best, het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens ontevreden over bent. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@handmadepartygifts.nl